Náplň práce
- příjem a kontrola požadavků na manuální vystavování faktur, odpovídající komunikace se sekcemi
- komunikace s kolegy z Infosysu (Shared Service Centre) při vystavování a účtování manuálních faktur
- kontrola zaúčtovaných dokladů (manuální faktury, cestovních příkazy) v SAP
- -příjem a kontrola cestovních příkazů
- příprava dat pro audit v rámci své zodpovědnosti za spravovaný úsek v účetním oddělení
- správa a vystavování upomínek, komunikace s odběratelem
- tvorba reportů souvisejících s výše uvedenou činností (znalost MS Excel)
- kontrola podkladů pro vystavené faktury a cestovní příkazy
- reporting, který vychází ze zodpovědnosti za spravovaný úsek v účetním oddělení (využívání MS Excel)
- sledování legislativních změn souvisejících se spravovanou oblastí a jejich implementace do směrnic
Profil
- SŠ/VŠ ekonomického směru (nejlépe podniková ekonomika; finance, účetnictví výhodou)
- možné i pro absolventy, krátká praxe v ekonomickém úseku VÝHODOU
- orientace ve finanční, účetní a daňové problematice (DPH a DPPO)
- dobrou znalost MS Excel
- řidičský průkaz sk. B
- dobrá znalost práce na PC (Windows XP, Microsoft Office), znalost SAP výhodou
- komunikativní znalost AJ (komunikace vně i uvnitř firmy) se zaměřením na ekonomiku a finance
Nabízíme
- stabilní práci na hlavní pracovní poměr
- nadstandardní mzdové ohodnocení
- 25 - 28 dnů dovolené
- 2x ročně finanční bonus ve výši 13., případně 14.mzdy
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
- věrnostní bonusy, program Benefit plus - 6 000 Kč/rok
- zaměstnanecké slevy na firemní produkty
- pravidelné roční navyšování platu
- dotované závodní stravování
- výhodné mobilní a datové tarify až pro 10 členů rodiny
- slevy na vozy společnosti Škoda až 15 %
- bezplatné jazykové kurzy – AJ
- flexibilní pracovní dobu
- příležitostně home office
- možnost profesního růstu a vzdělávání
- čisté a moderní pracovní prostředí
- nápoje na pracovišti (voda, káva, čaj)
- relokační příspěvek 50 000 Kč
- nástupní bonus 50 000 Kč
Těšíme se na Váš kontakt
Bc. Adéla Stanková
HR Specialist
Tel.: 722 983 999
E-MAIL: stankova.a@daikinczech.cz
Místo výkonu práce
Daikin Industries Czech Republic s.r.o.
U Nové Hospody 1
301 00 Plzeň
Czech Republic