Skip to main content

FIREMNÍ ETIKA SPOLEČNOSTI DAIKIN EUROPE GROUP

Firemní etika vyjadřuje základní hodnoty společnosti Daikin a představuje rámec pro rozhodování jejích pracovníků. Každý člen a zaměstnanec společnosti Daikin Europe Group je osobně odpovědný za dodržování vysokých etických a právních standardů a norem chování, a to s ohledem na jejich literu i ducha a bez ohledu na to, zda jsou jejich požadavky vyžadovány zákonem, či nikoli.

Zde je 12 základních prvků firemní etiky společnosti Daikin:

  1. Dodržování zákonných předpisů
  2. Poskytování bezpečných, vysoce kvalitních produktů a služeb s ohledem na předpokládané budoucí potřeby koncových uživatelů
  3. Vykonávání obchodní činnosti a podnikání s dodržováním principů korektně vedeného konkurenčního soutěžení
  4. Obstarávání zásob, materiálu a služeb fér způsobem a udržování přátelských, a přesto náročných a soutěživých vztahů s dodavateli
  5. Respektování práv souvisejících s duševním vlastnictvím a udržování chráněných informací v tajnosti
  6. Včasné a přiměřené sdělování firemních informací
  7. Přispívání k chodu společnosti, která se snaží zanechávat minimální ekologickou stopu a negativní dopad na životní prostředí
  8. Zajišťování bezpečnosti při všech činnostech
  9. Kultivace dynamického prostředí na pracovišti, které v každém zaměstnanci podporuje hrdost a zápal pro společnou věc
  10. Ochrana podnikového majetku
  11. Zachovávání uměřenosti ohledně zábavy a výměny darů
  12. Zachovávání pevného a nesmlouvavého postoje vůči jakémukoli nelegálnímu, asociálnímu a neetickému jednání

Nahlášení porušení uvedených zásad prostřednictvím whistleblower / hotline

Děkujeme vám za zájem o etický program a dodržování norem jednání společnosti Daikin Europe. Vaše poznatky a připomínky jsou velmi důležité. Uděláme, co bude v našich silách, abychom odpověděli na všechny dotazy či podněty co nejdříve. Všemi silami se zasazujeme o vytvoření otevřeného a spravedlivého prostředí, v němž mají všechny zaangažované osoby oprávnění vznášet své dotazy, připomínky a tematizovat své obavy či znepokojení nad potenciálním porušením našich podnikových zásad.

Důrazně doporučujeme, abyste do níže uvedeného webového formuláře uvedli své osobní informace. Nicméně můžete poslat i anonymní komentář pod pseudonymem a s e-mailovou adresou, kterou jste si na webu založili pouze pro tento účel.

Corine Vyncke
Chief Legal Officer
Daikin Europe N.V.

 

Our Policy for Whistleblowing explains our procedure for handling reports, confidentiality as well as how to comply with data protection laws, etc.

Your comments are important to us and we will respond to reported incidents in a timely manner.

Corine Vyncke 

Director and Chief Legal Officer

Daikin Europe N.V.

 

DENV will process any information provided with the above hotline, including any personal data, with the utmost respect for the right to privacy of any natural persons concerned, in accordance with Regulation (EU) 2016/679 and any subsequent amendment. Particularly, DENV will limit the processing and the storage of personal data to what is necessary, keeping it confidential and committing itself to delete/anonymize personal data once the related processing is no longer necessary.

Kontakt