Firemní etika společnosti Daikin je vyjádřením základních hodnot a představuje rámec pro rozhodování. Je osobní odpovědností a povinností každého člena skupiny Daikin Europe, aby respektoval vysoké etické a právní normy chování, a to s ohledem na literu i ducha a bez ohledu na to ať už jsou uloženy zákonem či nikoli.
Toto je 12 klíčových prvků podnikové etiky společnosti Daikin:
- Zajištění souladu s právními předpisy
- Poskytování bezpečných, vysoce kvalitních produktů a služeb, které předvídají budoucí potřeby koncových uživatelů
- Provádění obchodních operací na základě zásad poctivé hospodářské soutěže
- Praxe spravedlivého zadávání zakázek udržováním přátelských, ale náročných a konkurenčních vztahů s dodavateli
- Respektování duševního vlastnictví a důvěrnosti vlastnických informací
- Včasné a vhodné zveřejňování firemních informací
- Být společností, která se snaží mít minimální dopad na životní prostředí
- Zajištění bezpečnosti našich provozů
- Kultivace dynamického pracoviště, které podporuje hrdost a nadšení každého zaměstnance
- Ochrana firemního majetku
- Zachovávání umírněnosti při zábavě a výměně dárků
- Udržování pevného postoje k nezákonnému, antisociálnímu a neetickému chování.
Nahlášení porušení uvedených zásad prostřednictvím whistleblower / hotline
Děkujeme vám za váš zájem o program etiky a dodržování předpisů skupiny Daikin Europe. Vaše připomínky jsou důležité a děláme vše pro to, abychom na všechny dotazy reagovali včas. Zavázali jsme se poskytovat otevřené a čestné prostředí, ve kterém mohou zúčastněné strany vyjádřit své dotazy, obavy nebo potenciální porušení týkající se našich obchodních praktik.
Důrazně vám doporučujeme poskytnout své osobní údaje ve webovém formuláři níže; můžete však odeslat anonymní komentář pomocí pseudonymu a webového e-mailového účtu vytvořeného speciálně pro tento účel.
Corine Vyncke
Chief Legal Officer
Daikin Europe NV